Proste postelje na Gerbičevi!
Stanovanjski sklad Republike Slovenije je sprejel sklep, na podlagi katerega se postelje oz. bivalne enote namenjene gibalno oviranim osebam, namenijo v najem zainteresiranim po prednostnih kategorijah, ki veljajo za bivalne enote, ki niso prilagojene gibalno oviranim osebam. Predmet sklepa so ena bivalna enota za eno osebo in pet bivalnih enot za dve osebi, skupaj 11 postelj.
Glede na navedeno in glede na sprostitve nekaj standardnih postelj v Skupnosti za mlade Gerbičeva v Ljubljani, se objavlja nov termin zbiranja prijav, in sicer je prijavo možno oddati od 5.11.2021 do vključno 22.11.2021. Izbor najemnikov bo potekal 2.12.2021, tako da se bodo najemniki v skupnost lahko vselili še v tem letu.
Vse zainteresirane za najem postelje vabijo, da oddajo vlogo za najem.
Za dodatne informacije so v času uradnih ur dosegljivi na telefonski številki 01/47 10 500 oziroma preko elektronske pošte ssrsinfo@ssrs.si.
Mladi: bolj aktivni, a tudi bolj osamljeni
Mladi v Sloveniji so danes drugačni, kot so bili mladi pred leti in desetletji. Raziskava je pokazala, da so bolj okoljsko zavedni, bolj vrednotno in politično polarizirani, manj kolektivistično in bolj egoistično naravnani, občutijo več stresa in več strahu pred neuspehom…
Imamo primanjkljaj mladih, v zadnjih 20 letih je število mladih upadlo za več kot 30 odstotkov. Od leta 2015 se upokojujejo večje generacije, kot so generacije, ki na trg dela prihajajo; in ta trend se bo le še krepil. Od tam so torej stopnje brezposelnosti mladih, ki so bile prej velik problem, upadle. Mladi so postali bolj iskani na trgu dela.
Trend individualizacije spremljamo od 90. let in poenostavljeno rečeno: kot družba smo šli iz socializma kot kolektivistične družbe v kapitalistično, ki je v osnovi izrazito individualistična, kar povzročata prosti trg in kapitalizem, vse večja težnja po individualnem uspehu, in to je povezano tudi s težavami mladih v duševnem zdravju. Osamljenost med mladimi se je od leta 2010 potrojila.
Otrok je vse manj, ljudje imajo dandanes otroke takrat, ko so vsi pogoji na dovolj visoki ravni in se svojim otrokom trudijo zagotavljati optimalno socializacijo. Kar pa prinaša s sabo tudi pričakovanja, da bo iz tega otroka nastalo nekaj “posebnega”. Otrok, še preden se rodi, postane projekt in nastaja pritisk, kaj se pričakuje od otrok – da bodo uspešni in srečni … in to verjetno povzroča frustracije pri otrocih in mladih. Če je otrok ves čas v tej strukturirani vati, je strah: kaj bo, ko pridem v tisti drugi svet, toliko večji. In ta drugi svet, svet odraslosti se danes kaže veliko bolj nevaren in grozen kot prej. Prekarnost, težko je priti do stanovanja – vse to mladi že vnaprej vedo in občutijo. Vse to strukturirano otroštvo ima tudi pozitivne učinke in mladi so zaradi takega otroštva tudi bistri, dobro socializirani, in se zato tudi dobro zavedajo družbenih problemov in dejstva, da se je treba angažirati, če želiš nekaj premakniti.
RIC Bela krajina Podjetniški inkubator vabi na 2 delavnici
- Spletna prodaja na steroidih‘‘, v torek, 16. novembra ob 15. uri v Podjetniškem inkubatorju Bela krajina.
Predaval bo Timotej Gračner. Timotej je svojo marketinško kariero začel na Studio Moderna Slovenija, kjer je bil ob koncu vodja internetne prodaje. Kasneje je upravljal marketinške kampanje s preko 40,000$ dnevnega budžeta za večje Sillicon Valley start-upe. Pred 2 letoma sta z očetom ustanovila D2C lovsko blagovno znamko Black Fire. Timotej je le v enem letu uspel zgraditi dominantno blagovno znamko v svoji kategoriji, vzpostaviti internetno prodajo v največjih EU tržiščih in vstopiti v 50 retail trgovin brez distributerja ali prodajnika na terenu.
Več informacij o dogodku TUKAJ.
OBVEZNA PRIJAVA https://forms.gle/zXeBLh12mViepqU29
- ”Google Ads oglaševanje” v četrtek, 18. november ob 16. uri v Podjetniškem inkubatorju Bela krajina. Delavnico bo vodil Radoš Skrt.Vsebina delavnice:
V sklopu delavnice bomo obdelali vso teorijo in prakso glede Google Ads. Skupaj bomo šli skozi celoten postopek kreiranja oglasov in kampanj, kar pomeni, da bo po delavnici vsak slušatelj sposoben kreiranja lastnih Google Ads kampanj.
- Pomen iskalnega marketinga
- Porazdelitev klikov na prvi strani rezultatov iskanj
- Pisanje oglasov
- Pomen pravilne izbire ključnih besed in kako jih sploh izbrati?
- Zakaj nam lahko pravilna uporaba negativnih besed prihrani veliko denarja?
- Zakaj je nujno potrebno spremljati CTR, pozicijo oglasa in Quality Score?
- Kako se izračuna AdRank?
- Kreiranje dinamičnih oglasov
- Kako lahko s pravilno nastavitvijo placementov pri display oglaševanju prihranite veliko denarja?
- Merjenje učinkovitosti oglasnih akcij, priprava poročil …
Več informacij o dogodku TUKAJ.